Svar på kommentar!

Anna om Dagens klädsel:
hej!
du har ju lagt upp vad du använder för smink. Men kan du inte göra en video när du sminkar dig?:)
När kliver du upp när det är skola och när åker du då?
Hur lång tid tar det för dig att sminka dig?:)

Hoppas på svar på alla frågor:D Ni har en bra blogg och du skriver jätte bra inlägg;)




SVAR: Jo jag skulle kunna göra en video när jag sminkar mig, kanske kan göra en till helgen om jag har tid.
Jag kliver upp (försöker i alla fall) en timme innan jag åker hemmifrån. Det är olika hur lång tid det tar att sminka mig på morgonen men runt 15/20 min (men då är det inräknat att jag väntar en stund mellan varje lager, om jag inte gör det går det mycket snabbare, men blir inte lika bra resultat)
Åh tack så jättemycket, hoppas du blev nöjd med svaren :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0