shoppingsugen

nelly.com


Känner så jäkla mycket för att shoppa just nu, bara gå runt i affärer och plocka på sig saker som man går och provar, kan ju vara bland de roligaste som finns!
Att ha massa kassar med sig hem som man prövar igen och sen hänger in i garderoben, härligt ju!

Måste verkligen få tid att springa runt på birsta, måste hitta något att ha på mig på gymnasiefesten som är om lite mer än två veckor, och vill även ha andra snygga höstkläder.

frågan är bara, klänning eller någon snygg kjol med hög midja eller shorts och en snygg tröja? sällan beslutsångest..



Skulle ju egentligen gå med freja imorgon men de hinner vi inte för vi ska och jobba åt us, så det får bli en annan dag :D


Hoppar nu i duschen och slänger mig sedan i sängen och tittar på film,
ha en fin kväll mina vänner




Kommentarer
Postat av: H J J O N S S O N ♥

Hej! Jag är med i en fototävling och undrar om du kan rösta på min bild som är nummer 4? Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna meddelande! <3 http://elifoto.blogg.se/2011/october/fototavling-rosta.html

2011-10-12 @ 20:06:20
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0