Otur

Skulle ta moppen till stallet förut, när jag var nästan framme så stannade min moppe, de gick inte att köra framåt! Märkte sen att det rann bensin ur en slang under så de va ju nånting som gått sönder...
Det var bara till att dra moppen själv hela sista biten, alltså nästan en kilometer! Det gjorde det ju inte bättre att moppen väger över 100 kg! Var ju nära döden när jag väl var framme..

I alla fall så ser jag ut med Emilia, jag red hennes Jazzi för första gången och hon red Millan, mysigt.
Sen höll jag på med Kattegatt en stund, hade på både sadel och träns och gick omkring ute på gårdsplanen lite grann!

Nu ligger jag i sängen och kollar på desperate houswifes, blir inge plugg för mig idag heller! Standard att skjuta upp allt till sista minuten ju!


Jag och min dumma moppe!


Kommentarer
Postat av: Peennys ♥

Anmäl dig gärna till veckans blogg.

Vinnaren får:

- länk och motivation till varför bloggen förtjänar titeln "veckans blogg" i ett inlägg

- bildlänk i menyn som kommer synas en vecka



Ha en bra dag :)

2011-10-05 @ 00:19:25
URL: http://peennys.blogg.se/
Postat av: thidah

sv: om han är!

tack, detsamma :)

2011-10-05 @ 07:15:40
URL: http://thidahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0