jag var mörkrädd men nu är jag fanimej riktigt jävla mörkrädd!!

var ute och gick med hunden förut, vid halv sju ungefär, gick i skogen dumt nog där de var KOOLSVART! jag såg fan knappt hunden hhaah. Ossåå när jag hade gått bra länge och hela tiden varit lite rädd och hört konstiga saker i skogen så hör jag hur nån kommer springande, emot mej och jäääävligt snabbt, jag sätter på kopplet på mojje och stannar och hjärtat var typ i halsgropen.

jag hann bara tänka om jag skulle släppa mojje eller hålla han koppla om de kom någon...!




..så kommer de fyra rådjur springande över stigen, tvååå meter från mej hahhhahahahah!!!




jag skojar inte när jag säger att jag aldrig varit så rädd förut hhaha!
tänk er att de är kolsvart, ni är själv ute i skogen med bara en hund, och ni hör springande steg emot er! bara tanken gör mej rädd.

kommer fan aldrig mer våga mej ut i skogen själv när de är mörkt !



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahaha jag dör va läskigt!! :O men det är smällar man får ta när man bor i buuschen som vi agnes ;)

2011-10-20 @ 22:45:01
URL: http://hannaelinmarie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0