It's a good day, it's a good day to be alive

ååh den här dagen kommer bli så jävla skön!


precis som jag skrev igår så är jag ledig idag, har till morgonen varit ute med hunden och gjort klar en del av skolarbetet!

fattar ni hur sur jag blev när jag såg att de var stuvademakaroner till lunch på skolan idag, den dagen jag är ledig! gaahhh, de är bland de godaste dom serverar på skolan.

meennn, sen kom jag på att jag kan göra ännu godare stuvisar hemma ♥♥♥

så nu tar jag en paus ifrån pluggandet drar mig till köket för göra dödsgoda stuvisar och sen slänga mej i soffan och se på tv.

ikväll blir de träning på kottis, efterlängtat! har inte tränat han riktigt på över två månader.


arkivbild




Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan !

Just nu har jag veckans blogg på min blogg, det ända du behöver göra är att skriva "jag är med".

Hoppas du vill vara med ! :)

2011-10-24 @ 14:53:45
URL: http://photobyaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0