it´s raining men!

efter en eftermiddag på stan i regnet med bästa freja måste jag faktiskt ta tag i pluggandet!

ska skriva klart debattartikeln, läsa tio sidor i den tråkiga romanen och duscha, sen ska jag äntligen se på desperate housewives, andra avsnittet för säsongen idag, grymt bra!

Köpte iallfall ett par träningstights, ett halsband, en ring och örhängen.

måste sluta slösa pengar haha, de kommer vara slut när jag faktiskt behöver dom..!


asåå Erri måste ju ha de mest fantastiska håret i hela världen!
typ de jag sysslar med på rasterna när jag har tråkigt haha!











Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Men så supersnyggt!!!

2011-10-18 @ 21:31:11
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Postat av: Hanna

hahah ajg gillar att erri bara sitter på datorn vid alla bilder :D du måste lägga ut min penelopefläta osså!! :D haha;)

2011-10-20 @ 22:48:01
URL: http://hannaelinmarie.devote.se/
Postat av: erri

men agnes la du upp bilderna! fult

2011-10-21 @ 19:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0