I saw it come, I saw it fading away

Jobbat på ganska bra med skolarbetet idag, känner mig nöjd över mig själv haha. Av olika anledningar känner jag mig lite mer pepp på att plugga för tillfället, kanske också för att det snart är lov. Man vill ju inte behöva plugga på lovet.

Imorgon är det en helt vanlig skoldag, lite tråkigt men allt kan ju inte vara roligt jämt.

Har lite ångest över vintern också, känner att det börjar närma sig lite för fort just nu. Behöver hösten ett tag till. För någon dag sedan skulle det enligt väderleksrapporten snöa, som tur var hände inte det men det kan komma vilken dag som helst nu..
Jag ska i alla fall vägra vinterjacka in i det sista, hatar vinterjackor dom är så stora och klumpiga.

Ni får ha en fortsatt bra kväll!

Här kommer en liten sneakpeak från fotograferingen med Johanna Nordlander, det är den enda bilden som är tillgänglig just nu (det är egentligen bara en utklippt del av en större bild) men det kommer komma fler så fort som möjligt!
/Freja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0