ju mer dom spottar



Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar
Gå med dom som vill dig väl, även om dina fickor är tomma
Glöm dom som vill sänka dig, sudda bort bad minded tjommar
Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma



Satan vad dagarna går snabbt, snart är de helg igen, så himla skönt! 
Imorgon har jag sista provet denna vecka, skönt att inte behöva plugga som ett as dom sista dagarna. Ska försöka gå en stund på stan på torsdag med freja vilket är väldigt efterlängtat, har typ inte haft tid för de på alldeles för lång tid!

Nu hoppar jag in i duschen och efter det ska jag plugga det sista inför idrottsprovet och sen slå på en film!
ha en bra kväll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0