you're the one that i want


arkivbild - världens bästa, underbara tider!


klev precis ur duschen, fick undan dagens plugg ganska tidigt så nu ska jag slänga mig i sängen med lite fika och se på tv. Ska även dampa lite på freja så hon kommer ihåg att ladda över GossipGirl från hennes usb till mitt, i miss it.. and love it!


säger bara de till er som inte sett GossipGirl någon gång, ladda ner en säsong, lägg er och titta, sen är ni fast! jag kan lova er att ni då kommer sluka säsong efter säsong ;)

provade nyss mammas födelsedagspresent, en värmefilt ifrån obh nordica, ni aaanar inte hur skön den var, jag som är så frusen!
de är en fleecefilt med tunna värmeslingor i och man kan även ställa in temperaturen själv,
läju bli välanvänd i vinter, men undra om hon märker om jag snor den!?!










Kommentarer
Postat av: Jennie

sv;haha ja då ska du testa ha 5 st. Vi har 3 travare och 2 shettisar :) jag äger 2 utav dom, sen är de min syster o min mamma. Så är ju inte helt ensam när det gäller att ta hand om dom vilket är rätt skönt :)

2011-11-10 @ 21:33:04
URL: http://denjennie.blogg.se/
Postat av: Felicia ♫

sv: okej, tack för att du röstade! :) <3

allt bra?

2011-11-10 @ 22:06:25
URL: http://feliciadimitri.blogg.se/
Postat av: Monika

sv; Haha, vilken underbar dag du haft då! ;) Min har vart helt okej. :) Imorn är det ju fredag, något roligt du ska hitta på? :D

2011-11-10 @ 22:18:28
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0