You now it, but you just don't know it yet

Skrivit på min vetenskapliga uppsats nästan hela kvällen (ganska mycket facebook-pauser dock) Men känner mig ganska duktig, men har de jobbigasta punkterna kvar tills imorgon!

Idag på skolan har jag och Binaz jobbat hårt hela dagen! Började med matte, okej då kanske vi inte jobbade så hårt men vi försökte i alla fall! Sen satt vi nästan hela lunchen och lite av lektionen efter och skrev på en gruppuppgift i naturkunskap! Vi är ensmma i våran grupp medan alla andra är typ 4-5 st så vi har extra mycket jobb, men det gick ganska bra och vi blev nästan klar med det vi skulle!
Okej det där var lite tråkig onödig information så ni behöver inte anteckna ;)

Binaz gjorde en fin teckning på min telefon idag, mycket fin!
/Freja


Kommentarer
Postat av: Lukas

SV: Tack så mycket! Ja man tycker att det borde funka att sätta någon gräns, men vem är det då som ska hålla koll på alla? Ganska intressant ämne. Kul att du gillar bloggen!

2011-11-16 @ 06:18:57
URL: http://lukaslundh.blogg.se/
Postat av: Joanna

Älskar er header!

2011-11-20 @ 10:29:57
URL: http://joannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0