Jag var fast på botten men kämpade upp, tills jag nådde ytan och hämtade luft

Var ju precis som Freja på ridningen förut, och inte heller för mej gick de bra, kändes skit rent ut sagt! Hästen var seg och osammarbetsvillig, jag var ofokuserad och red inte bra helt enkelt. De var väl inte så att jag fick värsta dåliga språng hela tiden men att aldrig få uppleva den där wow-känslan längre då man rider gör att man tycker att de känns dåligt.
För ett par år sedan var allt så jävla bra, jag hade tävlingslusten, jag hade wow-känslan mest hela tiden då jag red och jag hade framförallt världensbästa häst!

Ett tag tävlade jag fyra(!!) hästar samtidigt! Nu har jag noll!
Otur? aa kanske, Kräsen? kanske lite. Men vafan hur roligt är de att tävla om man inte kan vinna?

Då hästen jag fått mest framgångar på såldes rasade allt, sen dess har jag inte varit riktigt nöjd med en endaste hopplektion.
Har tävlat Electra i tre år och jag är ganska säker på att den tiden är de åren som kommer vara då jag lyckats bäst!
Placerade mig på tävling efter tävling. och nurååååå? jag har varit ute på typ tre tävlingar på ett helt år!

Så nu äre ingen på ridskolan som jag riktigt vill rida, jag jämför alla med hur allt kändes med Electra och ingen annan häst jag ridit får jag samma känsla på.

Pratade iallafall med min ridlärare idag och vi kom överens om att jag ska testa mig fram på lite olika hästar och se om jag fastnar för någon.

Inte nog med de så har min häst i onsdags slängt av min syrra så hon har fått operera knät och har typ helbensskena, kul att man har en galen häst också..!





stina, stina och jag.

stina, jessica, stina och jag




You can try but never stop me
This is what I'm made of
I will never ever let go
This is what I'm made of
No one can control me
'Cause this is what I'm made of
You can hate but never break me
This is what I'm made of



Fan vilket djupt inlägg alltså haha!







Kommentarer
Postat av: jensine - ungaryttare

sv; Tack så mycket :)

2011-11-04 @ 23:07:55
URL: http://ungaryttare.blogg.se/
Postat av: Nadja

oooj vad hände med din syrra, stackarn! :(

2011-11-05 @ 09:08:39
URL: http://topdressage.blogg.se/
Postat av: NellieB

Djupa inlägg e roliga att läsa. D visar känslor å känslor gör bloggen mer levande.



Hoppas du kmr ut på banan igen...så ska du se att m hårt jobb så är du vinnare igen!! =D

2011-11-05 @ 17:07:51
URL: http://nellieberntsson.se
Postat av: viki

Wow ni är så bra på att rida båda två! :D

Tycker om eran blogg, cool!

2011-11-12 @ 15:53:37
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0