Svar på kommentar!

Eisengarten R om finner inga ord.:

Tog det lång tid att flyga ner till Thailand, kan du rekomendera något fint och bra ställe?



Svar: Hej! För oss tog det ungefär 11 timmar att flyga till thailand om jag inte minns helt fel, sen från stället vi landade till dit vi skulle bo tog det ytterligare ett par timmar att åka med buss och båt. Vi reste alltså under en väldigt lång tid och det var oerhört jobbigt, men ändå så fruktansvärt jäkla värt det!!

Vi bodde på ett hotell som heter chada beach, det ligger i koh lanta, ett helt underbart ställe! Finns inte tillräckligt med ord som kan beskriva hur vackert och perfekt det var, det var som en saga! Jag trodde innan att det inte fanns vatten som det såg ut på bilderna, men det gör det. Överallt var det turkost vatten och vita stränder!!
Vi hade en pool som satt ihop med hotellet, och en pool ännu närmare havet. Och till havet hade vi verkligen inte långt!

Att snorkla bland nemofiskar och sola på stränder som ser ut som mjöl, aahhh herregud vad jag vill tillbaka!


Här får ni massa bilder på hotellet vi bodde på och en utav stränderna vi solade på!










jag säger bara, åk dit, det är en upplevelse man måste vara med om!! :D




Kommentarer
Postat av: Amanda

Nu är svaren uppe för frågestunden :)

2011-12-01 @ 05:25:06
URL: http://amandalindblom.se
Postat av: Eisengarten R

sv: Tack så mycket!!! Jättehärligt att se dina bilder och jag blir så megasugen på att åka dit. Skulle egentligen till thailand i mars iår, men blev tyvärr inte då mina föräldrar valde att åka till gran canaria istället :(

2011-12-01 @ 21:19:21
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0