She fits in your arms, like they used to fit me

En lugn hemmakväll med mig själv står på schemat! Hade tänkt hitta på något kul ikväll men jag orkar inte göra något alls, sov 3 och en halv timme i natt så är ganska slut. Dessutom känner jag mig sjuk igen.. jävligt envis förkylning jag fick då!

Anledningen till varför jag inte kunde somna igårkväll har jag ingen aning om, var sjukt trött och kände mig yr men kunde verkligen inte somna! Brukar inte ha sömnproblem, men har haft det mer och mer på sistone! Borde spendera mindre tid vid dator, tv och mobil för jag har hört att det kan ge sömnproblem..

I alla fall ska jag försöka somna tidigt och sova riktigt länge imorgon för att sova bort det sista av förkylningen.

Tänkte bara se till att tipsa om min fantastiska vän Linneas nya header, älskar den! Har läst den långa texten en miljon gånger redan och den får mig alltid på bra humör, precis som Linnea!


För att se tydligare, gå in på hennes blogg här


Kommentarer
Postat av: Linnea

hihihi vad varm i själen jag blir

2011-11-12 @ 11:59:11
URL: http://linneabergmann.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0