sällan rebeller!

sitter och tittar på medan freja skriver sin uppsats, ganska nöjd över att min redan är inlämnad, hahah!

stod förut och plockade reda på kläder från golvet osså fick jag värsta paniksmset av freja: hurruu vart äru??? kan jag komma hem till dej nuuuu!!?? svara fort!!
hhaha typ tre minuter senare står hon utanför min dörr och plingar på..

Hon hade suttit i kvissle och väntat på bussen och upptäckt hon att hon hade glömt hemnyckeln, bra smart hon!

så jaa, nu sitter hon här och skriver sin uppsats istället för hemma, men fan vad segt det går för henne ;)


satan vilka emo-hippie rebeller!
för er som inte ser de så äre freja och jag på bilden haha!


Kommentarer
Postat av: hanna ♡

tack så mycket! :D

2011-11-17 @ 18:54:07
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Haidi Jakobsson

GODNATT! :'D hoppas du haft en fin dag hihi,

2011-11-17 @ 22:42:49
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0