dålig blogglust pgr av olika anledningar!

känner att bloggen får ta stryk av att jag inte är på humör för nånting!

ridningen idag gick bra, jag är nöjd! det är någonting som brukar göra mig på bra humör, men inte denna gång.

Jag går runt och är irriterad på alla mest hela tiden av ingen speciell orsak (förlåt alla heheh). Jag är orolig och kan inte ta tankarna ifrån min fina vän.
Jag går runt och mår dåligt eftersom att min vän mår dåligt, kedjereaktion..
tänker inta ta upp nå mer om de eftersom att det inte är upp till mig att prata om de och ju mer jag tänker på de desto mer ledsen blir jag! men nu vet ni iallafall varför min blogglust inte är på topp.

denna fredag blev en hemmakväll, hade jag hittat på något kul så hade mitt värdelösa humör smittat av sig på andra vilket jag inte vill. Så istället för att följa med Eila ut så slänger jag mig nu i sängen framför gossip girl under ett varmt täcke.


arkivbild, jag vet..




Kommentarer
Postat av: Bea

Okej jaa men jag gillar den mycket i alla fall :D ! Har du några planer till helgen, händer det något kul :)?? Om du undrar så har jag bytt namn från modelbea till svettlukt.se :) !



KRam BEa :)

2011-11-19 @ 08:30:27
URL: http://svettlukt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0