tjugoförsta december

älskar livet när man har typ världens fetaste prov dagen innan man går på lov!!

hahah, våra lärare är ju lite smårolig, idag hade vi ett stort prov på en tredjedel av hela boken, läraren hittade inget tillfälle att lägga provet så då satte hon de på en omprovstid.
Det säger väl allt, vi har så otroligt mycket att göra så våra vanliga lektionstimmar inte ens räcker till, kult liv..

Gick väl ändå okej, eller aa jag vet inte, svårt att veta hur dom bedömer när det är "disskutera frågor", hatar såna, de är svårt, man får skrivkramp..

Slutade iallafall tidigt vilket var skönt men den tiden gick till att plugga, känner att jag vill få klar så mycket som möjligt innan jag går på lov, jag har fem uppsatser som ska vara klar efter lovet, är det här ens nödvändigt?

blir så less, man har väl lov för att vara ifrån skolan, slippa plugga och ta igen sig?? men då ger våra lärare oss tillochmed uppgifter att göra på julafton!!! vi ska enligt en av mina lärare fråga våran mormor och morfar om deras uppväxt och historia, på julaftoooooon!?!?! sinnessjukt.. och sen skriva en uppsats om de.

Nog om de, man kan ju hoppas att jag kommer vara välutbildad då jag går ur gymnasiet iallafall haha!


Imorgon går jag alltså på lov vilket ska bli underbart, slipper iallafall kliva upp dödstidigt varje dag!





Kommentarer
Postat av: charlotta&louisa

fin blogg :)

2011-12-21 @ 21:53:28
URL: http://tvillingryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0