the winner takes it all

efter skolan idag var planen att åka till birsta och shoppa, men de slutade med att jag, frida, madde och philip tog en fika på coffee house, det satt inte helt fel om ni frågar mej! :D

har under dagen även tävlat "biathlonbingo", man laddar ner en speciell app och får då fyra åkare i värlscupen att gissa på vilka skott dom ska träffa och bomma under kvällens tävling. Chansade hej vilt och hade inte direkt höga förväntningar på vinst då det kändes typ omöjligt.

meeenn, fick nyss ett samtal av min syster som är i östersund just nu och hjälper till på tävlingarna. Hon säger att jag ska lyssna och tystnar själv, då ropar speakern upp ut över stadion vilka vinnarna var, och gissa vilka de var då!?
jag och frida hahhahhahah!!!!! :D

DET gjorde min dag, ni anar inte vad jag skratta när dom ropade mitt namn hahah! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0