skvadern ♥

igår försov jag mig två timmar
idag hade jag sovmorgon
imorgon har jag dundersovmorgon

kommer vara riktig utvilad efter det, de var ett tag sedan!


dagen har dessutom varit riktigt chill, började med tjugominuters storsamling, femtonminuters mentors och femminuters lunch.
Sen blev det birsta, köpte mina första julklappar, haha ute i ganska god tid ändå..! :D
Eftr de hade vi idrott, idag vare simning på schemat men de blev mest nån bolllek i vattnet och inte så mycket simmande (y)

Nu har jag nyss gjort klart mitt hemprov i matte och tänkte slänga mig i sängen och se om det finns nåt bra på tv.

Har somsagt sovmorgon imorgon, till klockan 2 (!!!) Dessutom fick jag idag reda på hur mitt schema för period tre ska se ut, kommer vara ledig varje fredag eftermiddag, slutar typ senast 12!
skvaaaderrrnnn ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0