Make it feel alright

Idag blev det en heldag i stallet, direkt när jag vaknade åkte jag för att rida med Agnes.
Vi red först i ridhuset, jag red Lorrimar. Han var väldigt pigg för han är knappt riden alls senaste veckan, men i slutet kändes det bättre än det gjort på riktigt länge, kommer dock få en blåsa på fingret av tyglarna känner jag nu, det blir lätt så när man har en pigg häst..
Efter det så var det tänkt att vi skulle rida ut på Alfons och Ronja, men Alfons hade en tappsko så det blev knappt någon ridning på dom.
Ikväll tänkte jag bara ta det lugnt, se på one tree hill och äta massa gosaker, måste vila upp mig inför nyår ju!! :D

Några gamla ridbilder

Jag & Camilla
Jag & Pinoccio
Jag & Drip Drop
Och avslutar med en lite kul bild på mig och Drip Drop från hennes stegringsperiod!

Kommentarer
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ natty [foto]

Vilka fina bilder! Gillade den när hon stegrar, den va fin!

2011-12-29 @ 23:03:57
URL: http://bynatty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0