Choklad♥

Har suttit och försökt komma på vad jag ska prata om på tisdag då vi har muntligt nationellt prov i svenska, vi ska hålla ett tal och temat är "kärlek". Man ska prata om en aspekt av kärlek.
Fan vad jag suttit och tänkt på vad jag skulle kunna prata om, till slut så bestämde jag mig för att prata om choklad! Hahah, jag har faktiskt en sorts kärlek till choklad, och choklad utlöser ett visst ämne i kroppen som också utlöses när man är kär.
Ville inte ha något djupt tal om kärlek, ville hålla det enkelt och intressant så jag hoppas att det är så det blir också!

Här kommer några citat jag hittade när jag sökte fakta om choklad:

”Styrka är förmågan att bryta en chokladkaka i fyra bitar med dina bara händer - och sedan äta bara en av bitarna”

”Det finns inget bättre än en god vän, förutom en god vän med choklad”

”Jag har aldrig träffat en man som kan tillfredsställa alla mina behov, vilken tur att choklad finns”



Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

PMG va sugen jag blev på choklad nu :oo

2011-12-09 @ 14:56:39
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0