back on track

Min helg blev inte riktigt som jag önskat, började ju med att jag i fredags under dagen var illamående men att det gick över fram mot kvällen, igår kände jag mig som sagt inte helt frisk, meeenn jag gjorde det jag var tvungen till, spenderade alltså nästan hela dagen i stallet med lite illamående hela tiden.

När jag kom hem blev det bara föör mycket för min kropp och vad som hände då ska vi inte gå in på för det är inte så fräsch läsning haha ;) Idag däremot vaknade jag och kände mig friskare än på hela helgen, visst jag var väl hängig och så men de är ju inte så konstigt eftersom att jag knappt ätit. Tog alltså min slöa kropp och åkte till stallet för att hoppa hästen min för första gången på typ 4 månader haha! Varför jag inte har gjort de på så länge är för att både jag och han varit skadad men nu är vi tillbaka och redo båda två :D
Han som oftast är värsta bomben i hoppningen var lugnare än någonsin så det gick grymt bra!
Och jag har inte varit illamående på hela dagen, så jag vettefan vad som var fel igår hahah..!

Nuuu väntar duschen och sen lite plugg, efter de ska jag försöka få i mig massa mat så jag orkar med skolan imorgon. Ha de braa!


Här får ni massa blandat skit från de senaste veckorna :D






madde är ju värsta privat chauffören! ;D

söt freja! och vart tog den snön vägen!?!








Kommentarer
Postat av: emmi

sista bilden är jättefin=)

2011-12-04 @ 17:58:30
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: eila

jävlar vilken snygg snögubbe!!!!!

2011-12-04 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0