Snabb uppdatering

Hallå! Nu sitter jag på bussen hem, efter skolan var slut idag så satt jag och nåra kompisar kvar på skolan och drack te och skrev ut massa bilder som vi ska sätta upp i vårat arbetsrum. Här på skvadern har vi arbetsrum där vi sitter i grupper och arbetar, man får ett "eget" rum tillsammans med sin grupp som man får inreda och fixa med lite som man vill. Än så länge så älskar jag skvader! Ångrar inte en sekund att jag valde det. Det här blogginlägget blir lite konstigt, för det är något fel när jag bloggar från mobilen, all text sätts ihop jag kan inte hoppa ner en rad så det blir lite smårörigt. I alla fall ska jag bara hem och äta sen åka till stallet och knäppa kort på när Agnes rider, hinner inte uppdatera mellan men jag bloggar igen ikväll! Kram Freja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0