one hand!

Det är många saker man inte tänker på att man inte klarar av med bara en hand, jag tänkte innan att äsch de ända jag inte kommer kunna göra är att äta med kniv och inte få upp moppen på stödet, typ.
Har nu märkt att man är lite mer handikappad än så, jag menar, kan inte ens sätta upp håret själv liksom..

En annan jobbig sak är att duscha, fyfan, lätt att schamponera håret med en hand liksom haha, testa!


Fint med plastpåse hahha!


Blir nog till att åka med pappa till kvissle imorgon istället för att ta moppen, känns fortfarande lite riksabelt eftersom jag inte kommer kunna bromsa ;)
Men innan den här veckan är slut ska jag ha kört moppe!


Bilder från igår

Fridas katt tog upp typ halva sängen..

osså åt han upp kladdkakan också hahah!



Sen så får ni en härlig sommarbild också, på Frida, Freja och mej!

Imorgon efter skolan ska vi nog ta en sväng på stan och sedan hem och kanske åka till björkbacke för att titta på Sigrid träningarna.





Kommentarer
Postat av: hanna ♡

vinnarna uppe på bloggen nu! puss

2011-08-28 @ 21:16:57
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan :D nu är dagens blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-288.html

2011-08-28 @ 22:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0