Bra dag!

Kom för en liten stund sen hem från stan. Efter skolan så stack jag, Linnea, Camilla och Binaz ner till stan så gick vi omkring och kollade lite, jag köpte två par örhängen och testade lite skor. Efter ett tag så skulle dom hem så då mötte jag upp Agnes, Frida och Anja och så gick jag med dom, köpte en kofta. Haha oj vad intressant text, eller inte...

I alla fall har det varit en bra dag med roliga människor! Får däremot sluta gå på stan efter varje skoldag, gör ju av med alla mina pengar haha!

Nu sitter jag i myskläder framför datorn och ska snart lägga mig i sängen och kolla på några Gossip Girl avsnitt fyfan vad skönt! Hela kroppen är helt seg och ögonen faller nästan ihop av trötthet. Längtar efter att gosa ner mig i min sköna säng!!

Kommer ett inlägg med bilder på dagens inköp lite senare!


Dagens klädsel
Blus - Vero Moda
Jeans - Dr Denim
Skor - Converse (läder)
Väska - Väskan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0