min vecka i bilder!

hinner inte skriva värsta texten så ni får istället några bilder för att se hur min vecka hittills har sett ut!



fan vad snyggt hanna, du kanske borde bli inredare, haha!


boxxniing!

dåligt full buss!?!


hahahhaha asssååå kult liv vi har liksom, och dedär är ingenting i jämförelse med hur dom ser ut nu, måste fan knäppa kort på dom förnyade versionerna imorgon!



måste bara berätta om mina skills imorse!!
jag ställde igår klockan somvanligt, på 06.00
idag vaknade jag av mig själv och tänkte äsch klockan har inte ringt, jag somnar om.
Av nån konstig anledning fick jag för mej att kolla på klockan ändå då jag nästan hade somnat om, då såg jag att mobilen hade stängt av sig. Jag satte på den och märkte att klockan var 06.05
hahahhah

fattarni, jag vaknade i rätt tid utan att någon klocka ringt och jag fick för mej att som tur var kolla på klockan även fast jag i vanliga fall lätt skulle ha somnat om, ganska lyckat om ni frågar mej ;)



Kommentarer
Postat av: Jennie

sv; okej så du har inga egna hästar? :)

2011-11-10 @ 20:02:16
URL: http://denjennie.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv; aha, inte helt fel :D själv har jag 5 hästar här hahah, lite för mkt jobb dock :p

2011-11-10 @ 20:29:46
URL: http://denjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0