köpa eller inte köpa!?

Var efter skolan på stan en stund men Anja, Frida och Erri, grymt! På slutet träffade vi somsagt freja och gick en stund med henne innan vi åkte hem tillsammans.

Skulle köpa ett par jeans och en väska hade jag tänkt men jeansen var slut i min färg och storlek och väskan har jag fortfarande beslutsångest om jag ska köpa eller inte.. Kom istället hem med ett linne, haha!
Linnet har jag ingen bild på nu men de får ni imorgon, kan iaf säga att de är köpt på Vero moda!



Här är väskan! vad tycker ni, borde man köpa den?



Hade även en jävligt soft svenska lektion, älska skvadern!!!


sen när jag kom hem så hade jag fått mitt paket, sminket jag hade beställt har äntligen kommit!

Innan så hade jag smink från The body shop, de har jag varit hyfsat nöjd med men nu har jag ändå valt att byta för att se skillnaden.
Jag valde Tikei eftersom att jag hade hört från många att de var bra, blandannat Freja använder sig utav det här. Beställde en foundation, en primer, en concealer och en kabuki borste, fick även två prover av ögonskugga.

Egentligen så går det grymt snabbt att få sin leverans där ifrån men eftersom jag beställde i torsdags och de inte skickas på helgen så fick jag vänta tills idag på mitt paket.

Jävligt spännande att se imorgon hur bra de egentligen är!








Kommentarer
Postat av: EILA

Om du vill ha en sån väska(altså modellen))) tycker jag att du ska köpa en mörkblå converse för dom är dö snygg :D fast det kanske du fattar att jag tycker men enda, tycker endå du ska köoa en sån :D:D finns ju i svart mer om du inte skulle tycka om mörkblått... men kan inte tänka mej att det finns någon som inte gör de ;)

2011-08-29 @ 23:17:47
Postat av: Agnes

hahah Eila! Nu blev de ju bara ännu svårare att bestämma sig för nu måste jag ju välja vilken av dom ifall jag skulle köpa en, för den är grymt snygg den också!

2011-08-30 @ 21:02:18
Postat av: Anonym

Hur många gram primer köpte du?:) och är sminket bra?:D

2011-09-18 @ 22:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0