Neu Lash!

En produkt som jag använder är Neu Lash.
Det är en ögonfransnäring som man använder på ögonfransarna för att dom ska bli längre, fylligare och friskare, alltså hålla längre.

Man stryker på produkten på den övre ögonfransraden, som en flytande eyeliner.
Den första månaden använder man det varje kväll innan man ska gå och lägga sig, men sedan använder man de en gång i veckan.

Jag har nu använt de i ungefär 5 veckor och märker absolut skillnad!
Mina ögonfransar har helt klart blivit längre men också fylligare och tätare, dessutom har dom inte gått av eller lossnat.

Detta är helt klart en produkt jag rekomenderar, inte bara för människor med korta eller tunna ögonfransar utan även med dom med långa och fylliga eftersom dom får bättre hållbarhet och blir ännu längre.

jag har en bild som jag knäppt när jag använt det i bara ett par dagar, ska fixa fram en efterbild inom kort så att ni kan få se resultatet.



Kram Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0