ONSDAG

Det svenska vädret kan ju vara bland det värsta som finns. Ena dagen är de solsken och man kan ligga i bikini och sola. Andra dagen kan de snöa som om de vore mitt i december. Idag regnade det vilket är lika jobbigt de..

Vi i klassen har börjat planera klassresan, vi satsar på att dra till Turkiet i trean. Det kommer bli väldigt svårt men otroligt roligt om vi lyckas!! Slippa detta svenska vädret och åka o bara ha kul med massvis av härliga människor. Galet!

Det är endast en månad kvar av ettan nu vilken ger en enorm ångest men också en lättnad. Har så mycket plugg så de står ut genom öronen och jag hinner verkligen inte med mig, men ändå vill man att tiden ska gå fort så man blir ledig. Nu ska jag göra mig något att äta och sen plugga innan jag chillar framför oth och sen bb.

Ha en fin kväll!



image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0