I'm alive

Nu var det bra länge sen jag bloggade, har inte haft någon som helst inspiration eller ork till bloggen och har egentligen fortfarande inte det, men efter klagomål (speciellt från Linnea) så tar jag mig tiden att skriva ett litet inlägg snäll som jag är! :))
Mitt liv har rullat på som vanligt, har varit med fina vänner, haft kul och dessutom fått ett helgjobb i ett travstall så jag är mer upptagen än någonsin. Snart är dock skolan slut och sommarfuckinglovet börjar, kommer bli så jääävla fett!!!

Får väl försöka uppdatera lite mer nu framöver så slipper ni sakna mig allt för mycket, hehe..
Hade väl egentligen inget mer att skriva så jag hälsar er bara en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0