Ett sista inlägg

Känns rätt sorgligt ändå att säga att det här är mitt sista inlägg här, jag får dock ta på mig skulden för att vi nu splittras eftersom jag uppdaterat så dåligt, tur då att Agnes höll bloggen vid liv ett tag till!
Jag tycker vi ändå delat många fina minnen med den här bloggen!
Agnes länkade till min egna blogg i det förra inlägget, men jag har tagit bort den bloggen för jag hade verkligen noll inspiration till att blogga! Vi får se hur det blir i framtiden, kanske jag får tillbaka blogglusten om någon vecka eller om något år. Det vet jag inte än, men just nu känns det bäst att vara utan blogg eftersom det mest blev som ett måste att blogga istället för något som jag verkligen ville göra.

Tack för att ni följt oss under den här tiden i alla fall!
Ni får fortsätta följa Agnes på hennes nya blogg, så återkommer jag om jag skapar en ny blogg någon gång i framtiden!
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0