Bra där!

Det är inte ofta man är glad över att de inte är sommar! Men just nu är jag faktiskt det. För hade det varit sommar så hade jag ett bra tag framöver inte velat gå barbent.

Har en stor svullen knöl som är alldeles röd mitt på smalbenet, antagligen så kommer det vara ett enormt blåmärke imorgon, gud vad jag älskar hästar dom sparkar!!! Har tillochmed ett märke från brodden, och då hade jag stövlar på mig, så ni kan ju tänka er kraften i sparken. Det gjorde grisigt ont men jag hade en enorm tur. Benet hade lika gärna kunnat gått av.

Nu ska jag ta mitt onda ben och lägga mej i sängen och titta på big brother. Känns ju lite så där extra skönt att vara ledig imorgon, välbehövligt!

Ha en bra kväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0