tvåtusenelva - tvåtusentolv

klockan är halv 8 och om en halvtimme måste jag gå till bussen, för första gången det här året..

två veckors lov har gått alldeles för snabbt, hela 2011 har gått alldeles för snabbt. tiden rinner iväg.

2011 har nog varit det bästa året i mitt liv, nu när jag tänker efter. På vissa sätt har det ju inte riktigt gått som man tänkt sig, ridsäsongen sket sig, skolarbetet har varit gris jobbigt, allt har känts allmänt tungt många månger.

Meeen faaan vilket roligt år det ha varit, helt sjukt, mina vänner är dem bästa, ni anar inte, det är dom som har gjort mitt år så underbart jävla kul! ingen nämnd ingen glömd, jag älskar er!

Har ångest över att en ny termin börjar idag, efter den här terminen är det bara två år kvar. känns ganska bra ändå!

Nu måste jag verkligen fortsätta fixa mig innan jag tar mig ut i kylan,
ha en fin dag


Ni får en massa arkivbilder från 2011!!






image description
image descriptionimage description




Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Ja precis :D

2012-01-09 @ 10:00:43
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: ISAB3LLA- photography

Fina bilder! :)

2012-01-09 @ 11:42:33
URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0