Tråkigt!!

Vet att uppdateringen har varit rätt värdelös, i alla fall från min sida! Men har ändå inte haft något att skriva, känns som jag typ bara skriver om massa plugg hela tiden och det måste ju vara skittråkigt att läsa om!
Måste försöka skriva intressantare inlägg känner jag.

I alla fall har dagen INTE bestått av plugg haha, jag har mest bara ätit chips och kollat på one tree hill, och nu kom jag på att det inte precis är så rolig information heller så jag skiter i de!

Kan i alla fall skriva att mina Jawbone-högtalare äntligen kom idag, testade dom lite förut och jag är skitnöjd!! Kommer bli perfekt att bära omkring på i sommar, batteritiden är 10 timmar så det är ju skitbra! Jag valde i alla fall dom röda, kan lägga ut bild på dom imorgon för nu ska jag sova.

Godnatt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0