the botten is nådd

känner att bloggen har nått botten. Ingen av oss har något vettigt att skriva om, den tar tid av den lilla fritid vi har, headern är somrig och resten är vintrigt, och vi får aldrig tillfälle att knäppa ny bild, statistikantalet är inte på topp, inget är som de har varit.

Jag vågar nog påstå att i det läge som vi är nu skulle dem flesta tröttna och bloggandet skulle avta, ta en paus, eller stänga ner den helt.

Men inte vi! Vi får då och då speciella kommentarer som gör att man blir oerhört peppad. Även fast statistikantalet just nu inte är på topp, så ser vi att folk ständigt återvänder till den här bloggen för att läsa det just vi skriver och titta på just våra bilder.
Har ni något som ni vill att vi ska skriva eller tipsa om så säg till!

Vet inte vart jag ville komma med det här inlägget, kanske var de bara en ursäkt till att ha något att blogga om, eller så var de en smitning ifrån pluggandet, nu måste jag dock ändå återvända till mina otroligt dåliga engelska glosor.

Vi ska försöka bättra oss, måste bara få tid, och skaffa lite inspiration!





Kommentarer
Postat av: BITCH

SV: Agnes Agnes Agnes, om det får dig att må bättre så (dvs att JAG skulle ha blivit av inspirerad av en sån som DIG!) Du ska ta det som mer en komplimang, du ska bli hedrad kvinna!;)



Du kan va min gopropp, sötsak, leksak osv osv osv. <3 <3



BTW, jag tycker ni är så bra så! Fan ta bloggpaus! kämpa vidare, vila nång dag, sen kommer ni känna er inspirerade igen! :D (ta det från nån som vet vad hon snackar om, okej?) hahaha skojskoj!'



Kram på er!

2012-01-26 @ 14:28:48
URL: http://hannaelinmarie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0