kommer aldrig låta dig få se mig svag

Sitter och skriver en presentation av mej själv, på tyska...
Har haft en endaste tyskalektion på gymnasiet och ska imorgon hålla ett tal på tyska inför hela gruppen, som för övrigt både innehåller ettor och tvåor från flera linjer. Inte helt nöjd med den uppgiften!
Synd att google translate kan ännu mindre tysk grammatik än vad jag kan.


Klippte ju mig som sagt igår. Håret var inte så slitet som jag trodde, så behövde inte ta grismycket iallafall! Men tre-fyra centimeter av mitt älskade hår är borta så de är klart jag känner skillnad.
Aja, det växer snabbt!

Så länge det är platt känns det okej, alltid lika spännande att se hur de blir då de är lockigt!


my hair right now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0