helvetesjävlaskit

Just nu har jag panik över uppsatsen som ska vara klar imorgon, har jobbat mycket med den och ändå bara hunnit hälften, fuck! håller på att gå under, jag stressar och oroar mej hela tiden för allting.. men vad fan är ett betyg att oroa sig för? vem fan bryr sig om 100 år?


tror de är mest jag själv som har för höga förväntningar, ska sluta med det från och med nu!


orkar inte ens skriva om dagen för den har bestått av plugg, kuuuul va!?! och en ridtur med eila, och ja de gick väl snabbt, och bra, som vanligt ;D

längtar ihjäl mej tills min blivande älskling hoppar ner i brevlådan på onsdag!
tror det blir dom här skalen som ett tag framöver kommer få pryda honom



fast lär väl ha hunnit ändra mej några gånger innan jag beställt dom!




Kommentarer
Postat av: Freja Bee

hur vet du att de är en han va? va? VA? och vad heter "han" då???

2012-01-29 @ 22:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0