Godmorgon

Vaknade vid halv 4 idag! Känns så konstigt att vakna när det redan är mörkt, blir helt fel.. Somnade vid kanske 20 i 3 igår, alltså sov jag nästan 13 timmar! Skönt.

Nu ska jag bara lägga över lite sista musik till telefonen sedan SKA jag sätta igång med allt plugg en gång för alla! Måste övertala mig själv att det är kul annars går det inte!
Ni får ha en fin dag!
Arkivbild
Foto: Johanna Nordlander
Modell: Jag
Kofta & Linne är från Cubus, mössa och vantar är från Glitter.
image description

Kommentarer
Postat av: .A

Hejsan, Vill du bli dagens sweetie på bloggen ?

Kommentera bara " jag är med " ! Lycka till ! :)



Förlåt om du inte gillar sånnahär kommentarer !



-A'

2012-01-05 @ 17:08:07
URL: http://photobyaanna.blogg.se/
Postat av: inger forsberg

Makalöst snygg bild!!! Vad fin du är :)

2012-01-08 @ 18:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0