Even if you wont say so, it's changed

Längesedan jag bloggade nu, jag veet, men bättre sent än aldrig!
Har nyss bakat chokladbollar som jag ska ta med till skolan imorgon, Binaz ska ha med kladdkaka, sen ska vi sitta och tjocka som vi är så bra på! :D

Apropå tjocka så är det precis vad jag gör nu, äter cream cheese chips och äter marabou choklad! Sitter också och dunkar massa bra musik från min söta nya lilla högtalare som har betydligt bättre ljud än vad man förväntar sig av en sån liten sak. Är verkligen nöjd med den och rekommenderar den starkt! Den heter Jawbone Jambox ifall ni undrade.

Idag hade vi franska på skolan igen, prov igen, gick dåligt IGEN.. Svarade på mindre än hälften av frågorna och dom jag svarade på chansade jag på, sen hade vi massa muntligt idag också, de gick inte precis bättre.. Men jag får kämpa mig igenom franskan och hoppas på att klara E!

Bild på min lilla minihögtalate, så söt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0