Don't you come here and say I didn't warn you

Idag blir det plugg plugg plugg, som hela den här veckan kommer bestå utav, kul.. Men kommer bli skönt att få allt avklarat!

Efter skolan idag gick jag omkring på stan med Binaz och hade det kul, måste ju faktiskt göra något annat än att bara plugga också, annars kommer jag aldrig klara den här veckan, kommer plugga ihjäl mig! Det jobbiga blir till helgen, om jag känner mig själv rätt så kommer jag vara tidsoptimist och tro att jag hinner klart med alla uppgifter, och när helgen kommer så kommer jag att inse att jag måste plugga typ dygnet runt. Nä det vill jag inte riskera så nu ska jag tillbaka till pluggandet, hejdå!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0