Nyttig månad

Jag och Binaz bestämde oss igår för att sluta äta sötaker resten av den här månaden, det kommer inte bli lätt! Vi som ätit godsaker nästan varenda dag... Ingen tror att vi kommer klara det, men jag är 100% säker på att det kommer gå!

Kommer ihåg att jag försökte med godisförbud när jag var mindre men det varade ungefär en halv vecka.. Den här gången får det inte hända.
Jag gör det inte för att gå ner i vikt eller något, jag vill mest bara bevisa för mig själv att jag klarar det och se om jag kommer må bättre utan sötaker!

Mamma gör det inte precis lätt när hon kommer hem med massa godis och choklad efter jobbet, men jag tog en kiwi istället, det fick duga!

Idag har jag varit och ridit med emilia, vi red till en äng där vi galopperade omkring i pudersnön, det var så himla härligt!!

Nä nu blir det one tree hill, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0