Idag

Måndag idag, vilket betyder skola!
Inte precis bästa skoldagen på länge om jag säger så. Efter franskan fick jag och Binaz stanna kvar för läraren sa att hon märkte att vi inte riktigt "hängde med" och att det vore bra om vi stannade 10 min efter varje lektion så att hon kunde förklara för oss lite tydligare.. Känns lite som att bli behandlat som ett särbarn! Men jag vet ju själv att jag inte alls är bra i franska så det lär ju behövas om jag vill klara att få ett E!

Efter skolan stack i alla fall jag och Binaz till barista och satt och myste och fikade, det var vi värd tycker jag!

Fick också tillbaka betyg på några saker i naturkunskapen och märkte att jag och Binaz fått olika betyg på en uppgift vi gjorde tillsammans och lämnade in exakt likadant, så jävla orättvist och dåligt av läraren!!!!!!

Hörs.


Söta Binaz på barista! :*

image description

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Jag hade en fin helg, lugn och skön. Hur mår du idag?

2012-02-07 @ 13:57:40
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0