det är inte förän man får något nytt man inser hur dåligt man haft det

med risk för att bli tjatig vågar jag bara nästan nämna min lycka över min iphone!
Har den nu i min ägo vilket är underbart! blev dock lite besviken eftersom jag är tvungen att åka in till teliabutiken och fixa simkortet innan jag kan använda den, menmen jag njuter bara av att titta på den :')

tror den här veckan har förlängt mitt liv med flera år, väldigt längesedan jag skrattade så mycket som jag gjort på senaste tiden. Dagen var iallafall riktigt jävla kul, först hade jag en utav den absolut bästa hopplektionerna på veckor, månader kanske tillochmed år. Min häst var en stjärna idag, fan vad lycklig jag blir :D
Uteritten var underbar den med, fart och fläng och inte allt för mycket kontroll, eller vad säger du hanna?!? ;) hhaha galet!


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahha minnsan en undebar ridtur!! haha älskar ditt skratt! :D

2012-02-02 @ 10:21:51
URL: http://hannaelinmarie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0