subway <3

Skolan idag var helt okej, på lunchen åkte vi ner till stan och köpte subwaykakor och satte oss sedan på rummet och pratade, älskar våra långraster!
Efter skolan åkte jag hem med mamma och har bara varit hemma sen dess, ganska skönt måste jag säga! Har skrivit lite mer på min krönika, nästan klar nu.


Anja och Erri

så sjukt goda!!


Fixade mina naglar lite snabbt i söndags inför skolfotot,
använde mig utav:

Fransk manikyrpenna från Depend

3D art från Broadway

top coat från CND


Fransk manikyrpenna: Hyfsat lätt att applicera om man är stadig på handen haha, håller dock inte så länge, börjar falla bort efter en dag. 

3D art: Lätt att klistra på och sitter länge.

Top coat:
Det bästa överlacket enligt mig, torkar snabbt och håller länge!



resultatet






Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahahha ofta? naglarna syns ju inte ens pä skolfotot x)

2011-09-06 @ 21:25:13
Postat av: BitterFittan

Jag köpte oxå en såndär manikyrpenna förut...hade HÖGA förväntningar å trodde att det skulle va som att måla med en tucshpenna typ. Jag tyckte den sög!

Färgen rann och lacket blev ju fullt av småsprickor efter typ en dag bara.. TRÖK! x(

2011-09-07 @ 06:02:52
URL: http://cillabacill.blogg.se/
Postat av: Agnes

Anonym: Jag vet! men de känns endå bättre att göra de än att inte göra de haha, de är bara något jag har fått för mej men jag vet att de egentligen inte spelar någon roll eftersom de inte syns :)



BitterFittan: När man har tryckt ur färgen ur pennan är de väldigt rinnigt och löst, men om man doppar av de överflödiga på en tidning så är de lättare att måla utan att de ska bli kladdigt haha, hade förväntat mig mer av den men tycker ändå de är lättare än med vanligt nagellack så den duger om man vill ha snygga naglar för en dag! :)

2011-09-07 @ 17:28:17
URL: http://agnesochfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0