tjockdag

Hemma efter en mysig dag på stan tillsammans med världens bästa freja, fattar inte hur kul vi kan ha det!

När vi var klar på barista hade alla affärer tydligen redan stängt så de blev inte till att fortsätta springa runt och hitta kläder. Ville hemskt gärna hitta en tröja till att ha på skolfotot imorgon men hittade ingen och får därför ta något jag har hängandes i garderoben.
Istället så gick vi till donken för att smaka mcflurry alhgrensbilar, tjockt, men den var helt otroligt god!

Hahahha en man kom fram till mej och frågade om han skulle be för att min handled skulle läka snabbare , ahaha assååå va?

Nu ska jag rota fram lite kläder ur garderoben och sedan lägga mej i sängen och titta på idol!















Kommentarer
Postat av: freja

otroligt charmig bild du fick på mig tycker ja!! snyggt jag håller i telefonen, ser ut som jag ber till gud för fan ;)

2011-09-04 @ 19:23:30
Postat av: S'

Tusentack fina du! :D

2011-09-04 @ 19:46:40
URL: http://sannaisidorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0