Quite Star

sitter och trycker lite chips så här efter maten, blev inget barista och fika mys idag utan de få bli imorgon istället.

Åkte till stallet och tittade på när anna hoppade Kotten, de gick bra men han var himla pigg och glad, han har inte hoppat på nästan ett år.
När vi kom hem tog vi en sväng till ica och sen hem och åt middag.


Kotten var lite pigg redan i hagen hahha, sprang runt och jagade upp sig själv

världens finaste!

Inte så fint väder ute, men skönt att de är helg iaf!


Här kommer lite bilder på mej och kotten för ett tag sedan som jag hittade på annas mobil!
trött och svettig häst, men vad gör de, han är snygg iallafall





Quite Star
kotten

han är ett halvblod född år 2003, tävlad i fälttävlan och hoppning med sin förra ägare.
Medans vi har haft honom har han varit skadad väldigt mycket och jag har därför bara hunnit starta en tävling på honom. Det var klubbmästerskapen i Dressyr där vi red ihop 67 %.

Nu hoppas jag att han håller sig frisk och att min arm snart läkt så att vi kan fortsätta utvecklas för nu vill jag bannemej ut och tävla på han!






Kommentarer
Postat av: Olivia

fett söt ju :D

2011-09-04 @ 18:49:12
URL: http://heztcheyerna´.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0