Time is ticking by without us knowing

Igår efter ridningen skyndade jag mig hem och duschade, sedan åkte jag till stan för att möta upp Linnea och Christian. Vi åkte sedan vidare (tillbaka blev det för mig hahah) till Njurunda. Vi åkte till Fanny där de va massa trevligt folk. Vi stannade inte så länge för vi behövde åka hem innan 12 för våra busskort funkar inte på nattbussarna. Sen sov jag hos Linnea i Matfors.

Linnea och jag igår

Christian (bilderna tagna från Linneas blogg)


Idag hann jag bara hem och byta om för att sedan åka vidare till stallet, jag red ut på Pinoccio tillsammans med Emilia och Jazzi.

Bild på mig och Pinoccio från i somras

Efter vi ridit ut så grejade jag lite med Kattegatt, hade sadel på henne och gick omkring i paddocken som förra gången. Den här gången satte jag även upp en stor "docka" (en höfylld jobboverall haha) på ryggen på henne och hon var jätteduktig!

Bild från idag på söta Kattegatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0