ska snart till skolan!

sitter och äter frukost, ska snart ta moppen till kvissle och sen buss till skolan. Idag är det basketmatcher på lunchrasten så de är nog där utanför planen man kommer spendera halva dagen, jävligt tevligt!

På eftermiddagen har vi idrott också, tänkte nog försöka vara med trots gipset och att jag fortfarande är lite förkyld, vill inte missa mer!!! Så jävla trött på gipset nu, vill kunna göra normala saker med båååda händerna, skulle kunna kapa halva tiden på duscha om jag hade haft två händer att schamponera håret med, allt tar så jävla lång tid..

aja, den 23dje då ryker de!!

Men nu måste jag fixa mig, hörshej!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Tack så mycket! :)

2011-09-14 @ 09:52:37
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0