sick

så var man typ sjuk också då..
ont i halsen, hostar och allmänt hängig, blir nog en slappdag hemma och inte göra så mycket. Se ett par avsnitt av gossip girl, sova, äta och vila tycker jag låter som en ganska bra dag när man är sjuk eller iallafall börjar bli, sjuk är de minsta jag vill vara just nu!

Upptäckte att jag har frejas kamera men ingen sladd så varken hon eller jag kan lägga upp bilderna haha! Måste försöka fixa satt jag kan möta upp henne nånstans satt hon får kameran. Om inte annat så får hon den imorgon för både jag och freja sitter i ungdomssektionen och imorgon ska us anordna ett barnkalas för en liten tjej så vi måste dit och hjälpa till, om jag inte har blivit sjukare vill säga..

Hittade en bild på mojje när han var riktigt liten haha, så himla söt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0