Schampo & Balsam tips

Det bästa schampot och balsamet jag någonsin testat är helt klart från Redken Extreme-serien

Det är till för slitet hår, jag tycker håret känns mycket friskare och glansigare efter man använt det! Dessutom tycker jag inte håret blir uttorkat lika fort utan de ger jättemycket fukt! Verkligen värt att lägga lite extrapengar för att köpa!

Finns att beställa t.ex. på www.lyko.se, www.donnabeauty.se
Om man vill ha billigare pris ska man leta efter utländska intrenetshopar som säljer det, brukar kosta säkert halva priset jämfört med vad de kostar här i Sverige! Men man får tänka på att kolla upp så att frakten inte är så dyr bara!




Just nu har jag inte redken extreme, testade att köpa agadir argan schampo och balsam eftersom jag tycker deras agadir argan oil är så himla bra, måste säga att jag blev lite besviken på det. Håret torkar ut ganska fort och blir dessutom fett (?) fortare, lite konstigt egentligen att den både torkar ut håret och att det blir fett fortare..
Det är helt okej, men går inte att jämföra med redkens underbara produkter!




Kommentarer
Postat av: A L V A

sv: yes, Hänt något idag då? :)

2011-09-26 @ 20:10:35
URL: http://alvalandberg.blogg.se/
Postat av: EILA

jag hatar schampoo som håret blir tungt av, blir det det med redken? Annars har jag oxå hört att det är bra :D

2011-09-27 @ 21:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0