mysdag

Springer runt i huset och gör mej iordning vaken tidigt och ändå blir det stressigt på slutet, som vanligt haha!

Ska ju in till stan och fika med freja men vi kanske springer på några affärer också, ikväll blir de idol mys och gruva sig inför morgondagen, skolfoto -.-
Usch jag vill inte, man blir alltid jätteful och nä usch orkar inte ens tänka på de ahhah!
Det enda roliga med de är ju när man får katalogen och kan kolla på alla andra, det skulle jag kunna göra en hel dag, bara titta liksom :D

Ska äntligen köra moppe idag också, med min brutna handled ahaha, se upp!
Nädå, det ska nog gå bra, har inte så ont längre och de nya gipset sitter mycket hårdare så jag får mer stöd.

Nu måste jag göra mej klar, ha de bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0